Politica de rambursare
Aveți dreptul de a anula și returna comanda (sau o parte a acesteia), fâră a fi necesar să vă justificați decizia.
Returnarea comenzii
In cazul in care decideți să returnați orice produs produsonat din magazinul nostru, este necesar să nu ne informați în acest sens în termenul de 14 zile ale primării produsului respectiv. In cazul in care a 14-a zi este o zi nelucratoare, aveti la dispozitie urmatoarea zi lucratoare pentru a nu aduce la cunostinta decizia dvs.
Vă rugăm să trimiteți un e-mail la office@naturalplus.ro prin care să nu vă informați despre faptul că ați decis returnarea comenzii. Pentru aceasta, puteți completa și anexa la e-mailul dvs. formularul nostru de retur (pe care puteți solicita prin e-mail), puteți menționa direct în e-mail informațiile următoare:
- Produsul(-ele) pe care doriti sa il(le) returnati (mentionati „toate”, in cazul in care doriti sa returnati integral comanda)
- Date comenzii
- Data primirii
- Numele (mentionati numele pe care a fost trimisa comanda).
După primirea confirmării noastre, aveți la dispoziția 14 zile pentru a nu returna produsul. Nu este necesar ca produsul să nu parvină în acest interval de 14 zile, în măsura în care puteți dovedi ca l-ați expediat în primele 14 zile.
- Va rugam sa returnati comanda la adresa de mai jos.
- La efectuarea returului, va rugam sa solicitati firme de curierat sau confirmare de expediere.
- Va rugam sa returnati produsele in ambalajul original.
Va vom rambursa contravaloarea comenzii in termenul de 14 zile de la primirea produselor returnate. Atenționari:
- Va rugam sa aveti in vedere ca in cazul in care produsul returnat face parte dintr-o comanda mai mare, nu rambursam taxa initiala de expeditie.
- Rambursam doar taxa de expeditie standard. Inclusiv in cazul in care ati optat pentru livrare expres, va vom rambursa contravaloarea taxei de expeditie standard.
- Taxa de returnare a coletului nu va fi rambursata. Rambursarea sumelor se va efectua prin aceeasi modalitate prin care ati efectuat plata (de exemplu, fara ca enumerarea sa fie exhaustiva, card de credit, PayPal sau card cadou). Se poate face o exceptie de la aceasta prevedere, in cazul in care ati convenit cu noi efectuarea rambursarii prin alta modalitate.
- Va rugam sa aveti in vedere ca puteti raspunde pentru scaderea valorii produsului, in cazul in care acesta este deteriorat in mod clar ca urmare a neglijentei dvs.
Se poate returna orice produs, in orice conditii?
Pot fi returnate toate produsele intacte, complete, nedeteriorate si nefolosite. Va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
- Pentru a fi returnate, suplimentele trebuie sa nu fie deschise, iar sigiliul sa fie intact, din motive legate de siguranta alimentelor.
- Pot fi returnate articolele achizitionate doar prin intermediul acestui site web. Produsele N aturalplus achizitionate de la un alt punct de vanzare trebuie returnate comerciantului respectiv.
Returnarea produselor se deteriora
Va rugam sa returnati comanda la adresa de retur indicata mai jos.
Va rugam sa ne transmiteti confirmarea expeditiei. Puteti face acest lucru prin e-mail la office@naturalplus.ro
Dupa primirea comenzii returnate, fie va vom rambursa contravaloarea, fie va vom trimite un nou colt pentru a inlocui produsele deteriorate, in termen de 2-4 zile lucratoare. In cazul rambursarii, va vom rambursa integral contravaloarea comenzii, inclusiv taxa de retur, in termen de 2 zile lucratoare* de la primirea returului. Zilele lucratoare sunt luni-vineri.
Va rugam sa aveti in vedere ca in cazul in care produsul returnat face parte dintr-o comanda mai mare, nu rambursam taxa initiala de expeditie.
*Va rugam sa luati in calcul ca in functie de banca dvs. si de prestatorul dvs. de servicii de plata, este posibil sa mai dureze cateva zile pana cand suma rambursata va va ajunge efectiv in cont.